Sherry陌陌

推鹿岛千彰、嗣灵、柯哀(新志)
Faces - Bien、Matthew Perryman Jones

小豆之家:

Like a stranger in a foregin land
像个异国他乡的过客
I can help but notice you
我能帮助你只因你引我瞩目

Reading you like a map in my hand
像攒在手中的地图探寻你
And yes I see you,too
是的,我读懂了你的内心

Is it just my imagination
那一切都是我的幻像
Or are we talking in our heads
在脑海中我们交谈甚欢

No one else can hear our conversation
旁人听不到我们的交谈
But I heard every word you said
你的每句话语清晰明了
Your're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹

Our chemistry's like a secret
你我间的化学反应神秘莫测
Hush hush don't tell a soul
小声,不要声张

I wouldn't dare to breathe it
我谨慎到不敢呼吸
But I don't care who knows
我不在乎别人知道

What happens when the party's over
欢聚结束后都发生了什么
You're over there I'm over here
你我都在那里

Strangely feels like we're getting closer
陌生的感觉如同你我慢慢靠近
Maybe we could disappear
也许我们终将会消失不见
Your're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹

You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹
You're the only face I see
眼中只存留着你的面庞
In all the faces around me
对旁人熟视无睹

小豆之家敬上!

评论
热度(3)
©Sherry陌陌 | Powered by LOFTER