Sherry陌陌

推鹿岛千彰、嗣灵、柯哀(新志)
Justified - Jon Waltz

小豆之家:

It's all over now
一切都戛然而止
I just got wasted for you
我曾与你缠绵的光阴
Oh I ain't sober now
哦~我只想沉沦其中
Pour me a drink, pour me two
请再为我斟满
I just went all night, all night
让我沉醉于今夜
I feel so dazed and confused
浑身乏力晕眩着

I just went all night, all night
就在今夜放纵吧
I'm wildin' out cause of you
我因你失控
Oh baby no
你知否
I, been talking crazy and
我逐渐迷失自我
I, heard everything that you
回想关于你的一切
Said, I saw the tape that you
听着你为我创作的歌曲
Made, I saw the look on your
你昔日的容颜浮现
Face, I can't believe it
我不敢确信那是真实的
The way, you led me on girl
昔日的旖旎风光
The taste, your lipstick
唇齿余香
Had me singing all night long
让我彻夜不寂寞
You are a melody
你是如此美妙的旋律
I hear you all the time
总是循环播放
It really gets to me
萦绕耳边
It's always on my mind
让我魂牵梦萦
You are my favorite song
像是经典旋律
Your love is justified
你的爱毋庸置疑
You play me all the time
你总为我吟唱
Your love is justified
入侵我的心
I know you probably is watching me
我想你也在期盼着
Know how to get to me, ooh
我是如何思念你吧
Crawling right under my skin, oh no
倦容渐上眉梢
Stop acting brand new
我们别再逞强 重新开始好吗
No I can't act, can't pretend
卸去我的伪装
No I can't run, I can't hide
直视你的爱
No matter how much I try
以前不论多少次哭泣
You're always right by my side
你都会陪在我身边
Oh baby no
可这次 你没有
I, been talking crazy and
我逐渐语无伦次
I, heard everything that you
幻听到你在说话
Said, I saw the tape that you
听着你为我创作的歌
Made, I saw the look on your
你的容颜浮现
Face, I can't believe it
我不敢相信那是真实的
The way, you led me on girl
昔日的旖旎风光
The taste, your lipstick
唇齿余香
Had me singing all night long
曾让我激动一整夜
You are a melody
你是如此美妙的旋律
I hear you all the time
总是循环播放
It really gets to me
深深地吸引我
It's always on my mind
魂牵梦萦于心
You are my favorite song
我所钟爱的旋律啊
Your love is justified
你的爱如此强势
You play me all the time
仿佛在耳边吟唱
Your love is justified
入侵我的心
You are a melody
你就是这样的旋律
I hear you all the time
我所钟爱的
It really gets to me
刻入骨髓
It's always on my mind
萦绕脑海
You are my favorite song
这样美好的旋律
Your love is justified
带着你深沉的爱
You play me all the time
总在拨动我的心弦
Your love is justified
成了我心头所爱
Your love is simple baby
你的爱如此单纯
You been on my mi-i-ind
触动我的心弦
And since you're watching me
只要你还在想我
I do it all the ti-i-ime
那就不负这场爱恋
And since you say you love me
只要你还爱我
It's justifi-i-ied
那我的爱也毋庸置疑
It's justifi-i-ied
不会消失
It's justifi-i-ied
直到永远

小豆之家敬上!

评论
热度(5)
©Sherry陌陌 | Powered by LOFTER