Sherry陌陌

推鹿岛千彰、嗣灵、柯哀(新志)
Promise Of Love - Codeine

小豆之家:

If I could be the angel
如果我是天使
If I could be the prettiest girl
如果我是最可爱的女孩
I'd stand between you
我会站在你
And the rest of the world
和全世界之间
If I could be your sun
如果我能做你的太阳
If I could be your stars
如果我能做你的星星⭐

You could never disappoint me, because
你绝不会让我失望,因为
You're who you are
你就是你自己
If I could be the angel
如果我是天使
If I could be the prettiest girl
如果我是最可爱的女孩
Every tear you've ever cried
每一滴你落下的泪
Would all be turned to pearls
都会变成珍珠
If I could be your sun
如果我能做你的太阳
If I could be your stars
如果我能做你的星星⭐
You'd be safe from harm
你将平安不受伤害
No matter where you are
无论你身在何方

小豆之家敬上!

评论
热度(6)
©Sherry陌陌 | Powered by LOFTER